Warunki Gwarancji
W trosce o zadowolenie każdego z naszych Klientów zadbaliśmy o to, by każdy z dostępnych w naszej hurtowni produktów był objęty gwarancją producenta. Znajdujące się w naszej ofercie wyposażenie salonów fryzjerskich i kosmetycznych to produkty wysokojakościowe i wytrzymałe, jeśli jednak trafi się towar wadliwy, prosimy o kontakt z naszym sklepem lub bezpośrednio z serwisem. Odpowiemy na wszystkie pytania i poinformujemy o adresie, na jaki należy wysłać uszkodzony towar. By cały proces naprawy lub wymiany był sprawny i poprawnie rozpatrzony, należy umieścić wadliwy produkt w oryginalnym pudełku wraz ze wszelkimi dołączonymi do niego akcesoriami oraz bezpiecznie zapakować na czas przesyłki. Prosimy także o dołączenie kopii paragonu lub faktury, karty gwarancyjnej oraz opisu dotyczącego problemu z danym elementem wyposażenia.
Prosimy dołączyć również kopię paragonu/faktury, kartę gwarancyjną, opis występującego problemu.